PRYWATNA CZARNA LISTA (nie do końca na serio)


BP TRIADA
objawy: kupiłem wycieczkę pobytową na Chalkidiki w Grecji - zmieniono mi miejscowość na gorszą bez zawiadomienia,
posiłki nie były do wyboru z menu, niejadalne (np. zupa mleczna, ryż z papryką ze słoika). W hotelu wlaścicielka odebrała paszporty turystom pierwszego dnia na cały okres pobytu z uwagi na możliwość kradzieży lub zniszczeń w hotelu przy aprobacie rezydentki !
Oczekiwaliśmy na transport na lotnisko w holu recepcji od godz.10.00 rano do godz 1.00 w nocy dnia następnego.
Bliższe szczegóły w pliku reklamacji reklamacja-plik
Brak odpowiedzi na reklamację w ciągu 30 dni, zmusił mnie do przekazania BP TRIADA oświadczenia z prośbą o
przelew kwoty roszczeń z reklamacji, uznanej za uzasadniona wg prawa turystycznego wobec braku odpowiedzi w ciągu
30 dni od jej złożenia. Szczegóły w pliku oświadczenia oświadczenie-plik
Oczywiście nic mi nie przelali, a na mój telefon w sprawie reklamacji i oświadczenia powiedzieli, że nic takiego nie
mają u siebie. Reklamacje innych osób z wycieczki również zignorowali. Próba ugodowa próba ugodowa-plik zakończyła
się niepowodzeniem gdyż TRIADA zaporponowała 10% kwoty moich roszczeń. Złożyłem w sądzie
pozew pozew-plik
Tragikomiczna i pełna nieprawdziwych informacji odpowiedz TRIADY
na mój pozew (wnosi o oddalenie powództwa w całości i żąda ode mnie zwrotu 1200zł tytułem poniesionych kosztów) w pliku - odpowiedz TRIADY-plik
Pierwsza i jedyna rozprawa odbyła się w dniu 8.11.06 w sądzie okregowym.
Zgodnie z orzeczeniem z dnia 22.11.06 Sąd Okręgowy pierwszej instancji uznał w całości moje roszczenia
dotyczące odszkodowania finansowego za uzasadnione, natomiast uchylił konieczność
przeproszenia mnie w gazecie z uwagi na brak naruszenia mojej godności osobistej
W pliku wyrok sądu z uzasadnieniem wyrok z uzasadnieniem-plik

UWAGA: pliki próby ugodowej oraz pozwu są napisane zgodnie z przepisami - dla osób mających także
kłopoty z biurem podróży mogą stanowić wzór do wykorzystania w sądzie.

BP ECCO HOLIDAY

objawy: kupiłem wycieczkę na lato w listopadzie (first minute), w maju powiedzieli, że zrywają umowę z uwagi na zbyt małą liczbę chętnych (pieniądze zwrócili). Uzasadnienie anulacji wycieczki mocno naciągane – wycieczka wg agentów bardzo dobrze się sprzedawała a do terminu wylotu było ponad 2 miesiące – skąd więc pewność, że nic by już nie sprzedali?. Dodać należy, że wycieczka nie znikła z oferty tylko cena wzrosła o 95%, a termin wylotu przesunął się o 2 dni. Powstaje pytanie – jeśli prawdą jest, że zainteresowanie było zbyt małe to na jakie zainteresowanie liczy biuro przy cenie dwa razy wyższej? Odwołania były bardzo masowe – ponad 5 tysięcy osób to dotknęło. Sądzę, że ECCO HOLIDAY za najpóźniej za rok zniknie z rynku, czego mu oczywiście życzę.

dr *u*ko, lekarz, Klinika Ginekologiczna, Gocław, Warszawa
objawy: brak etyki,dążenie wyłącznie do maksymalizacji zysków (moja subiektywna opinia)

mgr C*ar*eck*, notariusz, siedziba przy Placu Bankowym, Warszawa
objawy: brak etyki zawodowej, lekceważący stosunek do klientów, arogancja (moja subiektywna opinia)

Sklep PORTA, Bartycka, Warszawa
objawy: arogancja np. odmowa przywiezienia towaru do klienta w celu jego wymiany na własciwy zamówiony, liczba pomyłek w zamówieniu i jego realizacji trudna do oszacowania (moja subiektywna opinia)

Maltańczycy na wyspie Malta
objawy: kierowcy autobusów publicznych nie zatrzymują się na przystankach (nawet do osób z małym dzieckiem),
prawie każdego oszukuja wydając resztę za bilet, w skrajnym przypadku moga resztę rzucić na podłogę
Nie umieją na Malcie gotowac!!!!!, wina mają bardzo mizerne, ceny są kosmiczne, wieczorem sklepy są zamknięte

LORIEN ul.Ptasia, Warszawa - sklep komputerowy
objawy: składanie na zamówienie komputerów niezgodnie ustaleniami z klientem np. gorsza płyta główna, inny zasilacz o mniejszej mocy, inny kolor klawiatury,bez informacji telefonicznej klienta o zmianach,
co gorsze inne elementy pojawiły się również po 1 reklamacji, niestaranny montaż np. niedopięte kable, karty pamięci itp., brak profesjonalizmu w kontakcie z klientem np. nieoddzwonione ani nieodpisanie na 3 maile z reklamacją,
nikt mnie nie przeprosił za zaistniałą sytuację błędy w druku zrealizowanego zamówienia (inne elementy podane),
brak drobiazgów w złożonym zestawie np. brak kabla zasilającego komputer, z ostatniej chwili
- pamieć RAM włożona była do innego numeru slotu niż wymaga funkcjonalność płyty głównej

 Agencja finansowa GROSIK - opłaty za telefon, gaz itp.
objawy: najpierw przelewali szybko, od jakiegoś czasu po miesišcu, a ostatnio zbankrutowali i nie przelali mi opłaty
za telefon - na szczęście na małą kwotę - GROSIK

lekarz med. stomatolog Katarzyna Szysz z Kliniki Stomatologicznej BIORENIX-FALDENT, ul.Derkaczy 57A, Falenica
objawy:Pani traktuje pacjenta bardzo obcesowo, nie dostrzegając w nim człowieka który ma problem dentystyczny.
Działa nieco jak robot liczący pieniądze i stracony czas. Mam subiektywne wrażenie o niezbyt dużych umiejętnościach
tej Pani, tym bardziej, że mój problem rozwiązał inny dentysta w ciągu 50 minut, Pani ta natomiast dawała
mi 50% szans na wyleczenie i to w ciągu conajmniej 5 wizyt. Częstotliwość wymiany wacików w moich ustach i tempo
pracy przy zębie wyglądały na celowe spowalnianie pracy.
Wyraźnie nie miała ochoty na dalsze leczenie zęba. Sugerowała, że i tak pewnie mnie nie stać na takie leczenie u niej.
Nie poinformowała mnie o obecności ciała obcego w zębie, mimo tego, że zobaczyła je na zdjęciu zęba.
Jedynie asystentce powiedziała szeptem, że pacjent ma leczone inne miejsce i nic jej to nie ochodzi.
Na koniec zakończyła moje pytania i wątpliwości związane z chorym zębem dość krótkim zdaniem -
niestety nie mogę z Panem rozmawiać gdyż mam kolejnego pacjenta. Czyż nie urocza jest ta Pani?
Chociaż sama Klinika BIORENIX-FALDENTzrobiła na mnie pozytywne wrażenie.

płyty DVD+R niemieckiej firmy EMTEC (dawny BASF)
objawy: wszystkie 35 płyt kupione w sklepie GEANT gubią obraz i zawieszają odtwarzanie nagranego filmu

Program WINFAST PVR
objawy: program do obsługi katy telewizyjnej ma wiele niedziałających funkcji i jest bardzo nieprzyjazny

magister filologii polskiej - Małgorzata Owczarek
objawy: uczyła mnie języka polskiego w szkole średniej (merytorycznie dobrze)
ale moim subiektywnym zdaniem oceniała mnie zawsze na jeden stopień mniej
niż na to zasługiwałem (przez ponad 20 lat jakoś nie mogę się z tym pogodzić).

Właściciele 60% piesków w Polsce
objawy: odchody psie na chodnikach i ulicach, brak smyczy lub kagańca u psów ale za to na zwrócenie na ten fakt uwagi: wariant a. miły uśmiech i słowa – mój piesek przecież nie gryzie, wariant b. rzucanie przekleństwami i agresywna reakcja. Biegając po lesie muszę więc mieć przy sobie teleskopową pałkę do samoobrony (często np. puszczane są luzem psy rasy pitbull i inne podobne dziwadła z mordą podobną do świni – nie sądziłem, że dożyję takich czasów!  Dodać należy jednak, że pozostałe 40% właścicieli psów jest OK.

Muzeum Narodowe w Warszawie
objawy: państwowe muzeum finansowane z podatków obywateli wprowadziło opłaty za robienie zdjęć (bez flesha!) wewnątrz muzeum z powodów czysto komercyjnych – bardzo niesympatyczny, nowy trend w muzeach, czekam na kolejne nowości np. kichnięcie w pobliżu eksponatu – opłata karna 2 zł, pobyt w muzeum powyżej 1 godziny płatny 50 groszy za każdą dodatkową minutę pobytu, przyglądanie się pojedynczemu eksponatowi dłużej niż 30 sekund płatne dodatkowo itp., itd.

Polskie Koleje Państwowe
objawy: w przedziale wagonu sypialnego pierwszej klasy na trasie międzynarodowej temperatura w nocy była ekstremalnie wysoka - włączone ogrzewanie (o cenach biletów również ekstremalnie wysokich nie wspominając) -wszyscy leżeli cali mokrzy i nikt przez całą noc nie mógł nawet na chwilę zasnąć, konduktor nie zainteresował się sytuacją i nie wyłączył ogrzewania a regulacja w przedziale nie działała. Było to w czerwcu, temperatura na zewnątrz w ciągu dnia wynosiła 22 stopnie.

Sklep internetowy zadowolenie.pl
objawy: zamiast kamery dostałem aparat fotograficzny, po odesłaniu dostałem kamerę ale w innym kolorze niż zamówiłem a w dodatku oprogramowanie było od innego typu kamery, brak było ponadto nalepek gwarancyjnych  i musieli przesłać paczkę z właściwym, od momentu złożenia reklamacji kontakt ze sklepem był bardzo utrudniony, musiałem kilka razy dziennie dzwonić i przypominać o reklamacji, fatalna praca działu reklamacji (na maile nie odpowiadali) pomógł mi dopiero pracownik handlowiec z tego sklepu, dodam, że ani razu nie padło słowo - przepraszamy – odważnych zapraszam do zakupów w tym  sklepie http://www.zadowolenie.pl/


statystyka

Otwórz stronę główną w tym oknie